RohanH.reismee.nl

Wat een begin

Gisteren avond is mijn reis begonnen met mijn vlucht van Amsterdam naar Parijs. Een korte vlucht die redelijk vlot ging. Na die vlucht kwam de langste vlucht, van Parijs naar Johannesburg. Maar raad eens wie er drie uur vertraging had.... Ik dus. Uiteindelijk vertrok het vliegtuig, om 03:10 in plaats van 23:30. Toen kwam ik vanmiddag op Johannesburg aan, heb ik mijn vlucht naar Hoedspruit gemist. Nog meer geregel en gedoe, gaat het eerst volgende vliegtuig naar Hoedspruit morgen pas. Dus nu lig ik in een hotel kamer in Johannesburg, en moet ik morgen om 09:00 weer op het vliegveld zijn, zodat ik met de vlucht van 10:15 naar Hoedspruit kan. En dan dacht ik dat treinen erg waren.

Reacties

Reacties

Papa

Nou ja, in ieder geval een bed om in te slapen i.p.v. de vloer van een vertrekhal :-)

Rohan

Dat is wel waar, en het is best wel lux. Live piano muziek in de lounge.

Edwin

Een goede en voorspoedige reis morgen!!! Ik ga je volgen, genietse ze daar Rohan. Een goed bed en pianomuziek, ach ja je had het slechter kunnen treffen.

Ann

de ns spoort gewoon niet, btw dat is 4 uur vertraging ;)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active